15 Eylül 2016 Perşembe

Power Türk TV Top 40 Şarkı Listesi temmuz 2016 müzik listesi

Şarkıların Listesi

1 - İlyas Yalçıntaş - İçimdeki Duman
2 - Simge Sağın - Yankı
3 - Hande Yener - Mor
4 - Cem Belevi - Alışamıyorum
5 - Mabel Matiz - Ahu
6 - Demet Akalın - Pırlanta
7 - Buray - Kimsenin Suçu Yok
8 - Kolpa ft. Ece Seçkin - Hoşgeldin Ayrılığa
9 - Murat Boz - Janti
10 - Mehmet Erdem - Sarı Çizmeli Mehmet Ağa
11 - Gripin - Beni Boş Yere Yorma
12 - Bengü - Hodri Meydan
13 - Serdar Ortaç - Gıybet
14 - İrem Derici - Evlenmene Bak
15 - Murat Dalkılıç ft. Boygar - Leyla
16 - Sıla - Afitap
17 - Ayşegül Aldinç ft. Gökhan Türkmen - Durum Leyla
18 - Model - Mey
19 - Ayla Çelik & Beyazıt Öztürk Düeti - Bağdat
20 - Özgün - Bu Kadar Mı Zor
21 - Gökhan Tepe - Seninle Her Yere
22 - Zakkum - Dile Kolay Kalbe Değil
23 - Atiye - İnşallah Canım Ya
24 - Emre Aydın - Ölünmüyor
25 - Gülden Mutlu & Bahadır Tatlıöz - Uzun Lafın Kısası (ft. Ozan Doğulu)
26 - Emre Kaya - Esaret
27 - Merve Özbey - Topsuz Tüfeksiz
28 - Sertab Erener - Kime Diyorum
29 - Aynur Aydın - Bi Dakika
30 - Derya Uluğ - Okyanus
31 - Fettah Can - Sen En Çok Aşksın
32 - Bengü - Sığamıyorum
33 - Berkay - Uygun Adım
34 - Murat Boz - Adını Bilen Yazsın
35 - İrem Derici - Dantel
36 - Ziynet Sali - Başrol
37 - Kenan Doğulu - İhtimal
38 - Murat Dalkılıç - Ben Bilmem
39 - Aydın Kurtoğlu - Yak
40 - Can Bonomo - Hikayem Bitmedi

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder